ШМО вчителів природничого циклу та історії

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА МІСТА:
Методичне супроводження змісту навчально-виховного процесу відповідно до вимог сучасного розвитку суспільства 
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА РМЦ: 
географія: «Створення умов для удосконалення та ефективного впровадження новітніх педагогічних технологій»
основи здоров'я: Формування життєвої компетенції учнів через мотивацію здорового способу життя
хімія: Впровадження новітніх педагогічних технологій на уроках хімії, як складової освітнього простору до вимог сучасного суспільства.
біологія: Розвиток критичного мислення учнів, як засіб формулювання ключових компетентностей на уроках біології та екології
історія: Вдосконалення навчального процесу шляхом впровадження новітніх педагогічних технологій». 
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА ГІМНАЗІЇ:
Розвиток критичного мислення учнів  як підґрунтя формування спрямованості особистості на саморозвиток та соціальну активність
(аналітично-узагальнюючий етап) 
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ТЕМА ШМО:
Створення сприятливих умов під час навчально-виховного процесу  для формування позитивної спрямованості особистості на саморозвиток та соціальну активність.
 (четвертий рік роботи ШМО над темою)


 ЗАВДАННЯ ШМО НА 2017-2018 н.р..

-         обговорення і реалізація концепції нової української школи; удосконалення змісту навчально-виховного процесу з реалізації завдань Державних освітніх стандартів базової загальної середньої освіти
-         застосування методів навчання, які направлені на індивідуально-диференційованний  підхід, розширення можливостей для прояву  та застосування творчих здібностей кожного учня під час викладання предмета;
-         Підведення підсумків та наукове осмислення результатів реалізації проекту «Критичне мислення» по впровадженню методичної теми гімназії;
-         впровадження в практику роботи навчальних закладів міста інноваційних технологій навчання і виховання, стимулювання ініціативи педагогічних колективів у науково-дослідницької і дослідно-експериментальній діяльності, спрямованої на оновлення, розвиток і модернізацію навчально-виховного процесу на основі принципів державно-громадського управління;
-          підвищення  якості роботи вчителів зі здібними та обдарованим учнями з усіх предметів.


Немає коментарів:

Дописати коментар